ישראל במלחמה

קרדיולוג הושעה מעבודתו ב"הדסה" כי הביע תמיכה בחמאס

רופא מחברון, העובד בבית החולים הדסה, סימן לייק לפוסט שמהלל את מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס | המינהל האזרחי עודכן על הקפאת אישור הכניסה שלו לישראל

המרכז הרפואי "הדסה" עין כרם (צילום: יח"צ)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: יח"צ).

רופא קרדיולוג מחברון, העובד בבית החולים הדסה בירושלים, שהביע ברשתות החברתיות תמיכה בחמאס, הושעה מעבודתו בבית החולים לאלתר, עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת פעילותו בבית החולים.

הקרדיולוג סימן לייק לפוסט שמהלל את מוחמד דף, האחראי על מתקפת החמאס על ישראל משבת. בית החולים הדסה מסר כי עדכן את המינהל האזרחי על הקפאת אישור הכניסה של הרופא לישראל.

הלייק שעשה הקרדיולוג הוא לפוסט שעל פיו, דף, ראש הזרוע הצבאית של הארגון, הוא המנהיג הבלתי מעורער של העם הפלסטיני.

בהודעה שהוציא אתמול (א') המרכז הרפואי נכתב כי רופא בבית החולים הושעה לאחר ש"הביע לכאורה תמיכה ברשתות החברתיות עם גורמים שהפרו כל כלל בסיסי של הגינות אנושית". עוד נכתב בהודעה כי הרופא "הושעה לאלתר עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת פעילותו ב'הדסה', כנדרש על פי חוק".

נושאים קשורים:  חדשות,  ישראל במלחמה,  חמאס,  מוחמד דף,  רשתות חברתיות,  בית החולים הדסה
תגובות
אנונימי/ת
16.10.2023, 18:35

איך בכלל הגעתם למצב שרופא מחברון מטפל בחולים בישראל ? אתם השתגעתם ? אני בטוח שגם לחמאס יש רופאים, אולי נייבא אותם לבילינסון, בכל זאת לכולם אותו מוסר של ״שבועת הרופאים״

אנונימי/ת
16.10.2023, 18:53

זה כבר לא פעם הראשונה כאשר רופאים מהדסה מזדהים עם ה''מלוכלכים''. במבצע הקודם רופא מהדסה כיבד את חמסניק מלוכלך בעוגיות. נראה לי להנהלת הדסה הגיע זמן לעשות בדק בית

אנונימי/ת
16.10.2023, 19:24

מדוע מעסיקים רופאים מתנחלים ערבים מיהודה ושומרון בבתי חולים ישראלים?

כגמלאי של הדסה אני יכול להעיד כי במשך השנים שהו במכון הגסטרו בהדסה מספר רופאים פלסטיניים. כולם, ללא יוצא מככלל היו מסורים ותפקדו ללא בעיות. אז בבקשה לא להתלהם. יש גם יהודים שהביעו תמיכה בחמאס.

אנונימי/ת
17.10.2023, 03:53

JOSE, אני ניתחתי והצלתי את חייו של תושב עזה לפני 20 שנה. הייתי בקשר איתו, עזרתי לו בהמשך ואהב אותי מאוד. בעידן הפייסבוק גיליתי שהוא תומך נלהב של החמאס ורצח יהודים. ניתקתי קשר איתו כמובן.

19.10.2023, 10:38

חינוך לשנאה
הסתה לרצח על רקע דתי
חוסר מוסריות בסיסי.
מבחינתי יש לחסל את הרצועה כמקום מגורים לערבים.
טיהור אתני עדיף על מה שהם עשו : אונס עד מוות, שריפת ילדים חיים ועריפת ראשים.

17.10.2023, 08:54

לא הבנתי את עניין השימוע. מדוע לא פיטורים מידיים. בשימוע הנבל יגיד טעיתי, יבקש סליחה (מהשפה ולחוץ) והנהלת הדסה תגיד לו נו נונו אל תעשה זאת עוד פעם, זה לא יפה, וימשיכו להעסיק אותו. חוץ מזה, רופא מחברון? אין לכם בהדסה במקרה רופא עזתי? או רופא מג'ינין?

אנונימי/ת
17.10.2023, 12:18

אני אסביר לך ד"ר תמרי - עפ"י חוקי המדינה לא ניתן לפטר ללא שימוע. אחרת העובד יכול לפנות לבית הדין לעבודה שיבטל את הפיטורים (וייתכן שגם יפסוק לפצות).
אז מה מפריע לך שפועלים באופן מסודר? קודם כל משעים, זה לא מונע לפטר בהמשך. גם התנצלות היא לא תעודת ביטוח נגד פיטורים

18.10.2023, 16:53

לאנונימית. אנחנו במלחמה פעילה! אין מקום לשימועים ולהסברים "מלומדים". עוד בהיותי סטודנט (לפני שנים רבות מאוד) לימדו אותנו מורינו:
Ubi pus, ibi evacua . לחתוך מיידית ולהיפטר מהגועל, בלי התחכמויות משפטיות ובלי משחק מקדים.

17.10.2023, 12:27

פרופסור צימרמן אתה אולי צודק במהות ושוגה שגיאה נוראה בפרקטיקה.

זה לא הזמן למסרים מרגיעים ומידתיים.
הקערה התהפכה על פיה ועל פנינו.
אל תהיה צודק - תהיה חכם כמו שאתה יודע.
זמן לאפס סובלנות כלפיהם.
הגיע זמן לחשוף הלנו הם אם לצרינו.
(מי שאיתנו, אבל מכל הלב, אהלן וסהלן.
ומי שיש לו תקווה ושאיפות לאומיות שיילך לממש אותם בעזה)
ולגבי יהודים שהביעו תמיכה באוייבנו(ואני בכוונה לא אומר חמס, זה כל פעם אותה הגברת בשינוי אדרת, מכבסת מילים של מדינאים כושלים) - אחת דתם להיות כגרועים שבאויבינו.

17.10.2023, 14:44

איך רופא מחברון תומך חמס מועסק בבי״ח הדסה ירושלים???

אנונימי/ת
19.10.2023, 06:31

ישראל תמרי זה נראה שלמרות גילך ונסיונך עדיין אינך מבין.
זה שאנו במלחמה פעילה זה לא רלוונטי לכך שיש לפעול על פי החוק אלא אם הממשלה במסגרת צווים לשעת חירום קבעה התייחסות שונה לחוקים מסוימים.
זו לא התחכמות משפטית אלא התנהלות תקינה. אם היו נוהגים כמוך ייתכן שבית הדין לעבודה היה מחזיר אותו ועוד פוסק לו פיצוי (אמנם הדסה אינו בי"ח ממשלתי לכן לא בהכרח שזה היה על חשבון המיסים שלנו, אבל עדיין...).
מעבר לציטוטים שלך מלטינית או מהמקורות כדאי שתזכור את המשפט: אל תהיה צודק, היה חכם.

אנונימי/ת
10.11.2023, 17:35

סוף סוף התעוררנו, תמיד באיחור. יהודים לא לומדים מהיסטוריה, עושים אותם טעויות כל הזמן. אין להתעסק עם אוייבים גם חיצוניים וגם פנימיים, צריך לתת הזדמנות לילדים יהודים ללמוד רפואה, לבטל את השטות הזאת ״הפליה מתקנת״, להעיף מאוניברסיטאות כל המוסלמים הקיצוניים שמציינים ״נגבה״ ביום העצמאות שלנו ולא לחכות עד הזוועות שלהם.