מינויים

מנהל חדש ליחידת אף, אוזן, גרון וניתוחי ראש-צוואר ב"פדה-פוריה"

ד"ר אחמד ספדי, שמונה לתפקיד, שואף להגדיל את יחידת אא"ג וניתוחי ראש וצוואר ולהקים מחלקה ומבשר על הקמתו של מכון שמיעה חדש ב"פדה-פוריה"

ד"ר אחמד ספדי, מנהל יחידת אף, אוזן, גרון וניתוחי ראש-צוואר ב"פדה-פוריה". צילום: מיה צבן, דוברות בית החולים

ד"ר אחמד ספדי מונה לתפקיד מנהל יחידת אף, אוזן, גרון וניתוחי ראש וצוואר בבית החולים פדה-פוריה. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר סיון גושן שפרשה לגמלאות.

ד"ר ספדי, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, עשה התמחות בבית החולים איכילוב בתל אביב. לאחר ההתמחות נסע לאיטליה להשתלמות בניתוחי אף, סינוסים ובסיס גולגולת. בשבע השנים האחרונות שימש רופא בכיר ב"איכילוב" והתמחה בניתוחים אלה.

עם מינויו לתפקיד אמר: "חשוב לי לפתח את התחום של בסיס גולגולת, הכוונה לניתוחי אף וסינוסים מורכבים, כריתת גידולים שפירים וממאירים של בסיס גולגולת, הן בגישה אנדוסקופית והן בגישות פתוחות, ולפתח את התחום של ניתוחי ראש וצוואר. אני מאמין שמטופל צריך לקבל את הטיפול הכי נכון שמגיע לו, והדרך לכך היא בשיתופי פעולה עם מחלקות משיקות בתוך המרכז הרפואי. טיפול מבוסס על רפואה רב תחומית, שמקובל היום בעולם".

ד"ר ספדי מקדם שיתופי פעולה עם בית החולים שיבא בתל השומר. "אני מאמין ב'רפואה מרכזית' על ידי ריכוז הטיפול הרפואי במרכזים גדולים. מצד שני, רפואה צריכה להיות זמינה וקרובה לביתו של המטופל, הדרך לכך היא שיתוף פעולה אקטיבי עם בית חולים מרכזי. יש לנו שיתוף פעולה חשוב עם 'שיבא' גם ברמה הקלינית וגם האקדמית, מה שמקדם את היחידה, מסייע רבות להכשרת המתמחים ומשפר את איכות הטיפול שלנו".

כמו כן, ד"ר ספדי שואף להגדיל את היחידה ולהקים מחלקה ומבשר על הקמתו של מכון שמיעה חדש ב"פדה-פוריה", אשר צפוי להיפתח בתוך חודשים ספורים. "כיום", הוא אומר, "הזמינות של בדיקות שמיעה באזור שלנו נמוכה, מה שגורם לכך שמטופלים ממתינים לתור במשך חודשים רבים. מכון השמיעה ייתן מענה לטווח רחב של בעיות אוזניים ויאפשר לקצר את ההמתנה לבדיקה".

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר אחמד ספדי,  פדה-פוריה,  אף אוזן גרון,  חדשות,  ד"ר סיון גושן,  ניתוחי ראש וצוואר
תגובות
04.04.2022, 21:56

בהצלחה !!!

אנונימי/ת
05.04.2022, 04:51

סוף סוף מונה ערבי בבית חולים הזה

11.04.2022, 15:11

רפואה שלימה

בהצלחה לד"ר ספדי

נהדר לשמוע,בהצלחה ומקווה לעבוד בשת"פ ממרפאות טבריה,עפולה ,נוף הגליל יחד עם החברים משאר המחלקות אאג באיזור